BRUNHILDIN FOTIĆ PLAVI U2 - moj rođendanski poklon - brunhildin fotić plavi - Blog.hr

utorak, 11.08.2009.

U2 - moj rođendanski poklon

Karte za koncert U2 10.8. počele su se prodavati dan prije mog rođendana, pa je to mojoj prijateljici i prijatelju mnogo olakšalo izbor rođendanskog poklona za mene. S tim nisu mogli fulati. (T. i E. hvala vam najljepša!!!) Ostvarenje poklona nastupilo je nekoliko mjeseci kasnije, ali se zbilja isplatilo čekati. Bila sam na mnogim koncertima i mnoge ću pamtiti kao spektakl, ali ovo je ipak bilo više od spektakla. Muziku jako emotivno dođivljavam pa sam na pjesmu "One" bila u deliriju i sprječavala suze radosnice da mi razmrljaju šminku. Pitali su me frendovi sinoć koja mi je bolja pozornica - od Madonne ili U2. To se ne može uspoređivati. Madonna je imala fenomenalnu pozornicu, prepunu video zidova, ogromnu, visoku i široku, efektnu, ali klasičnu. Njoj je potreban prostor za plesače i koreografije i prateće vokale, a time treba nadomjestiti nedostatak vokalnih sposobnosti. U2 ništa od toga ne treba pa si mogu priuštiti manju površinski, ali visoku i netipičnu, za mene, dosad neviđenu pozornicu.
No, to je sve manje binto. Važnije je to da su imali odličnu komunikaciju s publkom, što je pridonosi boljoj atmosferu.
Čitala sam po novinama da je sinoćnji koncert bio vatreniji jer je i pubila bila prepuna istinskih fanova pa je večina znala riječi svih pjesama. Moguće, zbog toga što su istinski obožavatelji bili spremni čekati satima u redu za kartu, jer je ipak koncert 10.8. bio prvi na repertoaru, tek je kasnije dodan onaj 9.8.
Da ne duljim previše, sinoćnji koncert bio je doživljaj kakav si nisam mogla dozovliti propustiti, prepun emocija i dobre glazbe, s posljedicom promuknutog grla i muskulfibera u vratu, zato što, s obzirom na gužvu, mogla sam plesati samo mahajući glavom :)
Fotke nisu profi i reprezentativne, prvo zato što smo bili dosta udaljeni (što je meni bilo ok jer se cijela pozornica skup sa svojim lightshowom vidjela u potpunosti), a drugo - ni fotić plavi nije profi.
Fotogrfirao je većinom Mišić moj, jer sam ja bila previše uzbuđena za držanje fotića rofl
Uživajte!!!









Predgrupa - The Hours





Predgrupa - Snow Patrol





Dolaze!!!




























































- 15:41 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0


design byRuby Nelle